ZAWARTOŚĆ KOSZYKA (0) |
||||
ZAWARTOŚĆ SCHOWKA ( 0 ) |
||||
Rozjaśniające serum z witaminą C przeznaczone do pielęgnacji skóry normalnej, suchej, mieszanej i tłustej. Odpowiednie dla cer z nierównomiernym kolorytem skóry, utratą blasku i zmarszczkami. Posiada delikatną formułę, która nie powoduje podrażnień.
Resist C15 Super Booster NEW zawiera 15% witaminę C w postaci kwasu askorbinowego, która wyrównuje koloryt skóry oraz przywraca skórze zdrowy blask. Ponadto kwas ferulowy chroni skórę przed czynnikami środowiska oraz zwalcza widoczne oznaki starzenia. Dodatek ergotioneiny wspiera działanie witaminy C oraz chroni skórę przed stresem oksydacyjnym.
W efekcie stosowania skóra jest rozjaśniona, pełna blasku, a widoczność zmarszczek zmniejszona.
Na oczyszczoną skórę twarzy nanieść 2-3 krople serum i wmasować. Stosować rano i/lub wieczorem.
Witamina C, kwas ferulowy, ergotioneina.
Marka: Paulas Choice
Linie Producenta: Boosters
Kategorie: Dermokosmetyki
Dla kogo: Dla niej i dla niego , Kobieta
Wskazanie: Fotostarzenie , Przebarwienia , Utrata blasku , Utrata jędrności , Zmarszczki
Typ skóry: Dojrzała , Mieszana , Normalna , Sucha , Tłusta
Wiek: Ponad 20 , Ponad 30 , Ponad 40 , Ponad 50 , Powyżej 60
Składniki: Kwas ferulowy , Witamina C
Część ciała: Twarz
Rodzaj: Serum
Na ile wystarcza: 30 dni
Produkt nie posiada jeszcze opinii, bądź pierwszy!
Aby otrzymać 50 pkt. za umieszczoną opinię w programie lojalnościowym musisz być zalogowany ( zaloguj się ). Opinia musi posiadać minimum 100 znaków (licznik znaków poniżej).
Paula’s Choice to amerykańska marka kosmetyczna stworzona przez Paulę Begoun. Jej inspiracją do stworzenia własnych dermokosmetyków stały się jej osobiste doświadczenia z problemami skórnymi. Zaczęła studiować etykiety produktów, a poprzez wnikliwą analizę zrozumiała, które składniki doprowadzały do pogorszenia stanu jej cery. Od tego momentu cały swój czas inwestowała w naukę o pielęgnacji skóry oraz w dzielenie się tą wiedzą. Ogromnym sukcesem było wydanie książki o urodzie. Jednak zwieńczeniem jej pracy naukowej było założenie marki kosmetycznej i pojawienie się pierwszych produktów na rynku w 1995 roku. Marka opiera się na inteligentnych produktach na bazie najlepszych naturalnych i syntetycznych składników, które zaspokajają potrzeby każdego rodzaju skóry. Kosmetyki tworzone są na podstawie najnowszych badań i doniesień dotyczących pielęgnacji skóry i składników , co czyni je bezpiecznymi. Formuły nie są perfumowane, co zmniejsza również ryzyko uczuleń i drażnienia skóry. Produkty nie są testowane na zwierzętach, a wszystkie opakowania nadają się do recyklingu.